söndag 25 augusti 2013

25 augusti

Frukost
Åt turk yoghurt som jag förstärkte med creme fraiche å en klick vaniljyoghurt för smaken. Ska köpa vaniljpulver idag. Åt oxå en skiva fullkornsrån med massa smör, ost, skinka å gurka på. Smaskens! Ska även bli lite brödbakning idag om det hinns med. :-) Tog en kopp the oxå med en skvätt grädde i. Fettdepåerna fyllda, check! ;-)

Lunch
Prövade faktiskt att göra lchf-pannkaka på ägg, creme fraiche å lite fiberhusk. Supergott! Orkade inte vispa grädde så jag åt creme fraiche till.

Middag
Vi åt på pizzerian så då tog jag en köttbit med extra bra å extra sallad å lite fetaost istället för pommes frites. Funkade det med. Men det känns lite övermäktigt med allt fett, ibland har man ju nästan lust å kräkas... :-(

Magen är inte 100% å jag vet inte riktigt vad som upprör den heller... :-( Är ju iofs mycket bättre än förrut men jag vill ju bara må bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar